Pagina's

zondag 6 januari 2008

Layout 4 en 5

Gisteren is de schetsenblog van Creanijn
officieel gestart met de eerste schets. Ik werd direct geprikkeld om
die eerste schets te gebruiken voor mijn volgende layout(s). Met het
gebruik van deze schets was ik verbaasd hoe vlot mijn spread klaar was.
Het
thema is een bezoekje aan het zuiderse Avignon enkele jaren geleden. Ik
ben zelf tevreden met de kleurcombinatie omdat de zon er uitspringt.
Deze spread is dan ook mijn inzending voor de 'Schetsenwedstrijd' deze
week.

Avignon_2004



Gebruikt materiaal (credit): bedrukt papier: Rhonna Farrer(2007),
'Love to travel'-papier: Elsie 2710 Toby Thoughts, knoopjes: Strass,
draad: DMC 602, letters: xyron cartoon font.



3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je meteen met de schets aan de slag bent gegaan. Het resultaat
    mag zeker gezien worden. Frisse kleurtjes en heel mooi papier!
    Het gaat trouwens ook al vlot met je challenge hé. Doe zo verder...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw, schitterend!! Krijg ook direct zin om te scrappen.
    groetjes Isolde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit. En wat handig om de sketch van Creanijn te
    gebruiken.
    Liefs, es

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...