Pagina's

zaterdag 2 februari 2008

Getagged

Ik ben getagged door Scrapmartine en dit zijn de regels:
  1.  Je moet de regels posten voordat je je antwoorden geeft. 
  2.  Je moet een ding over jezelf opnoemen met iedere letter van je middelste naam. (Als je geen middelste naam hebt, gebruik je je meisjesnaam).
  3. Nadat je getagged bent, moet je je blog updaten met je middelste naam en je antwoorden.
  4. Op het eind van je post, moet je net zoveel personen "taggen" als er letters zitten in je middelste naam. (Laat wel even een berichtje achter op hun blog dat je ze getagged hebt en dat ze de regels op je blog kunnen lezen....)
Mijn middelste naam is Joanna. Die heb ik aan mijn grootmoeder te danken. Er zijn 6 letters in Joanna, dat valt nog mee. Daar gaan we dan.


J : Jongens. Bij mij thuis zijn er alleen maar
mannen. Twee zonen en een lieve echtgenoot. Gelukkig loopt er ook nog een mooie rosse kattin rond. Meestal zijn rosse poezen katers, maar Minoes is ros en een kattin.
O : Oven. Ik maak graag lekkere ovenschotels.
Zeevruchtenlasagne, visgratin, mousaka of andere gehaktgerechten staan bij ons geregeld op het menu.
A : Avondmens. Ik kom pas goed tot leven als het avond is en dan moet ik eigenlijk gaan slapen. Het is vaak 23u30 voor ik het weet. Maar 's morgens geraak ik niet zo goed uit mijn bed.
N : Naaien met een naaimachine is mijn andere creatieve bezigheid. Wekelijks kom ik samen met enkele vrouwen. Er wordt dan veel gekletst en we maken natuurlijk ook mooie kledingstukken voor
onszelf of de kids. Momenteel probeer ik nog een winterjas af te krijgen.
N : Nederland, daar ga ik graag naar toe. De stadjes zijn altijd heel gezellig. Je vindt er veel meer creatief materiaal en ook mooie stofjes. Toch vind ik het belangrijk om plaatselijke Belgische hobbywinkels ook te steunen.
A : Zot van 'A'. Een leuke uitdrukking van onze burgemeester 'Patrick Janssens' over Antwerpen. Ik ga heel graag op vakantie naar andere landen, maar ben toch steeds blij om terug in Antwerpen te zijn.

Deze lieve mensen mogen hetzelfde doen : Caroline, Tania, Veerle, Isolde, Katz, Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...