Pagina's

vrijdag 16 mei 2008

In de Fleur van het leven...

Ik heb deze morgen nog een spread gemaakt met bloemen als thema.
De basis is weer een schets van Creanijn (schets 19)!
'In de Fleur van het leven', de titel van deze spread haalde ik uit de song van Mira, 'In de fleur'. Ik vond het hier wel bij passen. Deze bloemen stonden allemaal in ons 'Cottagetuintje' vorige zomer.
De passiebloem vind ik echt heel mooi.
De papierkeuze komt uit de 'Urban Window Collection - On The Dot Blue Sage' van We R Memory Keepers. Het alfabet werd gemaakt met de Classic Font van Xyron. De chipboard was een geschenkje van Scrapmartine.

2 opmerkingen:

  1. Leuke foto's. Dat papier komt me bekend voor, haha. Heb dit ook nog ergens liggen.
    groetjes Isolde

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...