Pagina's

zaterdag 3 oktober 2009

Afscheid van de kleuterschool

Op 22 juni 2009 kreeg Jente een afscheidsfeestje op zijn school. Hij zat er 2 jaar bij Juf Greet, een zeer gemotiveerde en enthousiaste juf.
Omdat Jente Downsyndroom heeft, was het toch niet zo evident om een goede kleuterschool met een geëngageerd team te vinden. Maar op 'De Platanen' in Hoogboom werd hij met open armen ontvangen. Hij integreerde erg goed en zette de eerste stappen naar een eigen ik. We zijn de school erg dankbaar. Op 1 september heeft Jente een nieuwe stap gezet, hij gaat nu naar 'Katrinahof' in Antwerpen, een schooltje aangepast naar zijn noden en kunnen. Het lijkt hem te bevallen!
Ik gebruikte schets 80 van Creanijn als voorbeeld voor mijn layout van Jente's afscheid van de kleuterschool.
Ik gebruikte hiervoor alfabetstickers: Tag Types Brights van Sticko.
De papierkeuze komt van Basic Grey 'Lime rickey - fuzzy novel' en 'Lime rickey - hoboken'.
Verder gebruikte ik nog 2 stroken van Bo Bunny 'organic poppy'.

1 opmerking:

  1. Hey Natascha
    Hele leuke LO en Jente... veel succes in de grote school !!!!
    groetjes
    gwen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...