Pagina's

vrijdag 4 februari 2011

Het geknipte konijn

Gisteren ben ik weer gestart met een nieuwe 'beesten'- workshop bij Sissy! Deze keer maak ik eens een konijn. Ik had nochtans gezegd dat ik niet zou afwijken van de muizen en ratten familie!
Eerst zocht ik de geschikte mohairstof, dat was weer niet gemakkelijk. Uiteindelijk kon ik toch een keuze maken! Dan knipten we het patroon uit en legden alle stukken op de stof, wat meestal een gepuzzel is om alles eruit te krijgen. Alle delen werden dan op de stof getekend en daarna uitgeknipt.
Je moet met de punt van een zeer fijn schaartje tussen de haren knippen, zodat je geen haren kapot knipt. Op het einde doet altijd mijn rechter wijsvinger pijn.
Ik probeer alle delen aan elkaar te naaien tegen volgende donderdag.
Wordt vervolgd...

Gisteren heb ik ook nog de laatste doorquiltsteekjes van mijn miniquilt genaaid! Nu nog de boord aan naaien en dat is mijn allereerste quiltje klaar.

Fijn weekend!

2 opmerkingen:

  1. Jij loopt toch over van goede ideetjes en energie hee! Dat konijn gaat super zijn en het quiltje is ook erg leuk! Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er wel weer super uit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...