Pagina's

dinsdag 20 december 2011

Building Houses from scraps

Vol enthousiasme ben ik aan een nieuwe 'mission impossible' begonnen! Op de blog van Jeanneke kreeg ik erg veel zin om in 2012 elke dag met haar en zoveel andere quilters een huisje te patchworken! Vorige week donderdag ontvingen we het patroon en ondertussen heb ik al 2 huisjes klaar. In januari zal ik ze laten zien, want dan begint het project officiëel! Stofjes en restjes hebben we genoeg, hoewel in de juiste kleur? Ik ging alvast nog wat 'srapbags' halen bij 'Quilt it & Dotty' in Tilburg en Nienke mocht mee.
Nienke helpt mij graag met het uitkiezen van de stofjes.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto, heeeerlijk zo tussen de quiltlapjes.Wens jullie fijne dagen Groetjes Esther P.S je etui is al goed in gebruik als haaknaalden etui :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sweet :) being in a creative process since early days! Reminds me of myself, I grew up like that with my mom.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy New Year!
    hugs from Portugal,
    marlene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh foei, hier staat het gewoon. Sorry he ;-)
    Maar het wordt dan een grote deken als het af is ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...