Pagina's

vrijdag 12 oktober 2012

Vrouw met een missie!

Elk jaar zet Libelle tien 'vrouwen met een missie' in de kijker. Sterke vrouwen met een eigen project, die hun steentje willen bijdragen aan een betere wereld.
Stemmen jullie allemaal mee voor Siona Ven, oprichtster van het Rondoufonds!
Siona Ven

Siona’s zoon Elias Rondou (13) heeft de spierziekte Duchenne. Elk jaar zal de ziekte zijn spieren erger aantasten. Hoewel er voorlopig nog geen medicijn bestaat, staan wetenschappers voor een belangrijke doorbraak. Met de oprichting van het Rondoufonds zamelt Siona met een aanstekelijk enthousiasme geld in om het onderzoek te versnellen.
Siona: ”Ik kan niet machteloos wachten en nietsdoen terwijl ik mijn zoon steeds zie inleveren. En Elias is niet de enige. Maar liefst een kind op 3000 vecht tegen de ziekte. Dat medicijn is de enige manier om hen te redden.”
Onze oudste zoon heeft ook deze aandoening en daarom wil ik Siona Ven hiermee steunen!
 

4 opmerkingen:

  1. Ik heb mijn stem uitgebracht en ik draag zeker nog mijn steentje bij door een bijdrage. groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor het onder de aandacht brengen van deze dame en haar collega-genomineerden, helaas kan ik niet stemmen omdat ik geen FaceBook heb (wil hebben).
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...