Pagina's

dinsdag 6 november 2012

De allereerste schooldag!

De herfstvakantie is voorbij en ons 'klein spookje' mocht gisteren voor de allereerste keer naar haar klasje!
Ze deed dat heel flink... nog een afscheidskusje voor moeke en vake en dan op verkenning in haar klas. Haar pop ging ook wel mee, maar dat mocht!
's Middags was ze moe maar zeer enthousiast. Ze had thee gemaakt met Thijs, geturnd en getekend met stiften en op de speelplaats had ze al een hele 'fanclub' van oudere kleuters die heel erg hadden uitgekeken naar haar komst in de kleuterschool...
Deze morgen ging het ook weer goed, geen tranen! Onze Nienke wordt groot.
Ondertussen is blok 3 van 'Winter in Blogland' klaar en heb ik lapjes geknipt!
Voor het eerst ga ik lapjes patchen met mijn naaimachine! Ik ben al begonnen aan de 'flying geese' lapjes.
Ik had vorige week stof voor de sashing en de twee randen besteld bij Jookies en dat is toegekomen!
Zo, ik weet weeral wat te doen!
En ik geniet volop van enkele rustige uurtjes alleen thuis...


7 opmerkingen:

  1. O wat spannend voor haar, hoop dat ze het leuk heeft gevonden,
    Wat een enig brrrrrrrrrrr quiltje
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Natascha,

    dat zal wel wennen zijn nu ze naar school gaat.
    Je hebt ineens tijd om vanalles te doen. Ik zie dat je al goed bezig bent.
    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natascha, kom je nog eens langs op m'n blog?
    Ik heb een award voor je.

    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een mijlpaal, naar school. Voor moeder en kleuter weer wennen, toch..............gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje van een dochtertje heb je, zo lief en klein en toch al zo groot. Fijn dat ze het naar haar zin heeft op school.
    Wat een leuk sneeuwmanblok!
    Mooie lapjes heb je gekocht, veel succes met je flying geese.
    Vermaak je in de uurtjes dat je lieve Nienke op school zit.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...