Pagina's

dinsdag 19 november 2013

Sante Boutique!

Zaterdag was er een trendy webbeurs in de Antwerpse Expo en ik was er ook!
Dat kan je zien op deze foto, die de GVA stiekem van mij nam...
Het was er niet zo groot, maar wel gezellig! Ik kon er verschillende leuke webshops ontdekken waarvan ik het bestaan nog niet kende.
Vooral de stofkes hadden mijn aantrek...
Maar ik kocht ook leuke wenskaartjes van 'Grootzus' en een busha legging en haarspelden bij 'Atelier Kiddies'.

Deze leuke stoffen shops zijn het bezoeken waard...
Lana Lotta
Georgette
Bambiblauw
Roos & Violet
Daaidieka



1 opmerking:

  1. Leuk dat je genoten hebt, wij ook !
    We kijken alvast uit naar je creaties ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...