Pagina's

vrijdag 1 januari 2016

Een nieuw begin ...2016!

Voor iedereen een heel fijn en gezond jaar, met super véél energie en nieuwe inspiratie!


Hoewel de periode rond Kerst en Nieuwjaar best gezellig is, vooral door alle die leuke versieringen en feesten, ben ik steeds blij als het eindelijk januari is. De winter is nog maar net begonnen en toch krijg ik al een soort van 'lente-energie'!
De dagen worden heel traag weer iets langer, de eerste bloemetjes komen tevoorschijn.
In onze tuin staat de hamamelis ook al in bloei...


Ik blijf proberen om mijn UFO's eindelijk eens af te werken en niet teveel nieuws te beginnen...
Het is wel moeilijk om aan al de verleidingen te weerstaan!
Verleiding één is wel de '365 challenge', iedere dag van het jaar een blokje naaien (of stikken met de naaimachine) en op het einde van het jaar heb je dan een leuke samplerquilt!
De laatste keer liep het niet zo goed af met elke dag een blokje naaien... mijn huisjesquilt is nog steeds niet afgewerkt!
Dus deze keer niet of misschien enkele blokjes, wie weet...
Het is wel een leuk initiatief!!!

Maar het geeft toch een goed gevoel om oude projecten eindelijk eens af te werken!
Mijn huisjesquilt, chesterfieldquilt, winter in blogland, Christmas fun, ... zou ik dit jaar toch graag afgewerkt zien. Ik ben benieuwd!

Nienke kreeg voor Kerst een feestjurk en een nieuw vriendin!


 


Na veel zwoegen en zweten was deze handpop klaar. Nienke gaf haar de naam 'Lucy'!
Zo, tot later...

3 opmerkingen:

  1. Succes! De beste wensen voor het nieuwe jaar!En wat een lieve pop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De beste wensen voor 2016 voor jullie allen. Geniet van je lente-energie.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...