Pagina's

maandag 22 januari 2018

Om op te eten...

Vorige donderdag nam ik samen met Bizzymartine de trein naar Lokeren.
De patchworkwinkel 'De Potterije' hield een soldenverkoop en tevens een voorstelling van de voorjaarsworkshops. Ik had nog wat stof nodig, dus een goede reden om te gaan.
Kristel Salgarollo was ook aanwezig met haar nieuwe log-cabin malletjes.
Met één van haar malletjes had ze een super schattig speldenkussentje gemaakt, om op te eten...
En dat malletje kocht ik!
's Avonds thuis, maakte ik met wat restjes een even schattig kussentje!
Verder zag ik enkele leuke ideeën voor kleine quilts...

Deze week was ik nog steeds ijverig met patchwork!
Hier zijn de Darcy mysterie blokjes van maand 3.



Het blijft leuk om te maken en ik kijk al uit naar de volgende maand!
Hopelijk zit die eind van de week in de brievenbus...

Mijn volgende Stonefieldsblokken...


Op zaterdag was er ook nog een nieuw randje van de week beschikbaar...en dat is ook al klaar!


Fijne week!

3 opmerkingen:

  1. Wat ben je lekker bezig gebleven, leuke blokjes/blokken. En een uitstapje naar een quiltwinkel is altijd zo gezellig, vooral samen met anderen.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie quiltjes! En een keischoon speldenkussen! Weer inspiratie genoeg. Hopelijk tot donderdag.Groetjes,Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik kwam hier terecht via Martine, wat ben jij een bezige bij, zoveel mooie projecten!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...