Pagina's

dinsdag 18 maart 2008

Bijna Lente (week 11)

Week11



10 maart: Work@home. 's Avonds oudercontact. Ian mag naar het eerste leerjaar. 11 maart: Weer een pagina klaar van mijn Paper Adventure 'Little Picture'. 12 maart: Schets 10 van Creanijn, 'Ian in Planckendael'. 13 maart:
Work in the garden. Het gras gemaaid voor het eerst dit jaar. De
Kievitsbloemetjes staan al in bloei. Dat is wel super vroeg. It makes me
happy! 14 maart: Met de trein naar Rotselaar om er te gaan
knutselen bij Rita, mijn nicht. Tijdens de terugreis, de verkeerde trein
genomen (naar Hasselt i.p.v. naar Antwerpen). Een uur later thuis. s'
Avonds bijeenkomst van ex-collegae bij Nick. 15 maart: Shoppen
met het gezin in Antwerpen. Boek 'De vliegeraar' uitgelezen in de tuin.
Een nieuwsgierig Lieveheersbeestje kwam de laatste pagina met me mee
lezen. s' Avonds Art Noevoocrop bij Scrapmartine. 16 maart: Stoffenspektakel in de Expo te Antwerpen. Eindelijk heb ik stoffen gevonden van het merk HILCO!



Deze week is weer voorbij gevlogen, maar de lente en de Paashaas
komen eraan. Nog een weekje en de kids hebben 2 weken paasvakantie.



1 opmerking:

  1. Hihi, lekker aan het lezen, zie je een lieveheersbeestje en denk je er
    maar meteen aan om er een foto van te nemen... Herken ik daarin een
    scrapper hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...