Pagina's

vrijdag 1 augustus 2008

Scrapkriebels maar geen tijd!

Het kriebelt, maar door dat mooie weer en al die was en strijk van de vakantie kom ik er niet aan toe.
En 's avonds als de jongens zijn gaan slapen (ook wel wat later dan onder het schooljaar), drinken we buiten nog een 'illy-koffietje' van ons nieuw espressotoestel en wordt het snel donker.
Maar gisterenavond is het toch gelukt om de juli-schets van Daphné te maken.
Voor deze layout gebruikte ik nieuw papier van 'SEI', de 'Dill Blossom'- collectie (myrrh, fennel en coriander). Eindelijk na 2 maanden nog eens gescrapt.
Wordt vervolgd....

3 opmerkingen:

  1. Hi Natascha,
    super, dass du meinen Blog entdeckt hast - hoffentlich gefallen dir
    meine Projekte.
    Ich freue mich wenn du meinen Blog zu deinen Favoriten aufnimmst - bis
    bald!
    Liebe Grü�#376;e
    Kwebbel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk te zien dat je de schets gebruikt hebt. het is precies een beetje
    stiller in de scrapwereld, veel reizigers waarschijnlijk. Het
    dessinpapiertje met de bloemetjes heb ik ook al veel gebruikt. Amai, dat
    fluitconcert, ik geloof dat mijn oren blij zijn dat scrappen enkel een
    visuele hobby is ;)
    groetjes
    daphné

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb een beetje hetzelfde probleem.
    veel goesting om te scrappen maar het komt er niet van.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...