Pagina's

dinsdag 2 februari 2010

Give away : wrist warms

Ik kondigde het al eerder aan dat ik vlijtig bezig was met een tweede paar vingerloze wanten voor een Give away! En deze keer ging de duim nog vlotter als de vorige keer...
Omdat de winter in Vlaanderen nog wel even blijft duren denk ik dat er misschien wel wat kandidaten zullen zijn voor dit paar lekker warme wanten.
Wat moet je ervoor doen?
Gewoon een reactie nalaten en volgende week donderdag (11 februari) maak ik de winnaar bekend.

21 opmerkingen:

  1. wat leuk dat je een reactie op mijn blog achter gelaten hebt, jij maakt
    ook leuke dingen. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal een keer een foto sturen van mijn wit weggetrokken vingers...een
    foto van mijn tenen bespaar ik u!
    Ik zou ze dus dubbel kunnen gebruiken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zulke wanten zou ik ook wel willen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natascha, heb je per toeval een beschrijving hoe ik beenwarmers moet
    breiën ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zijn leuk.
    ook hier is het nog volop winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooooh, wat leuk weer :-)
    en voor een koukleum als ik zijn zulke wanten altijd meegenomen ;-)
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. aha! wat een leuk idee, en ik die dacht dat mijn blogidee fun was, dat
    van jou is nog veel funner!!! Bedankt voor deze leuke give-away! heel
    erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nee mevrouw ik heb geen log ben echt niet zo handig met de pc ik ben wel
    een echte consuminderloglezeres zoals Teuni,Franca, Jente en nog vele
    andere en een "GENOEG" lezeres ik denk via vermiljoen of zsaza bij u
    terecht gekomen te zijn creatieve dames dus ; lezen en koken zijn mijn
    hobby's als ik tijd heb want twee kids en een job als je graag een
    beetje spannender boeken leest en soms wel een beetje griezelig dan kan
    ik je Mo Hayder aanraden lieve groet Jezebelle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze nog steeds de max! En nu maar hopen dat ik mijn handjes er
    binnenkort mee mag verwarmen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Joepie, hopelijk win ik dan juich ik nog harder!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel tof initiatief, jouw give-away! Ik vind de wanten prachtig en
    wil ook graag mee een gokje wagen... Wie weet loop ik binnenkort wel
    rond met zo'n mooie vingerloze wanten (en dan maar hopen dat de winter
    inderdaad nog even blijft duren!)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. Je maakt leuke dingen zeg!
    Ik wil best meedoen met je give away, zulke wanten staan al lang op mijn
    wens lijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo,
    De eerste keer dat ik hier kom aanwandelen en een give away. Dus ja ik
    doe graag mee !
    Groetjes,
    Kaatjeto

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hai,
    Bedankt dat je lieve reactie.
    Zo heb ik ook weer gelijk een superleuk blog gevonden.
    En wat toevallig om jouw mannetje met dezelfde muts te zien als onze
    Thijs!
    Ik ga nog even verder lezen en kijken, maar wilde deze toffe give away
    niet aan mijn neus voorbij laten gaan ;o)
    Daarom deze snelle reactie en in de tussentijd ben ik hard aan het
    duimen ;o))
    Warme groet,
    Maureen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waaw, dat zien er toffe goed bruikbare vingerloze wanten uit. Die zouden
    minstens mijn handen wat warm kunnen houden, en tochmijn vingers vrij
    laten als ik weer eens in een ijskoude kerk orgel oefen.
    Dus... ben ik een enthousiaste kandidaat voor de give-away!
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Met de voorspellingen van komende week zullen ze nog wel van pas komen.
    Ik stel ma kandidaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. terwijl jullie aan het babbelen zijn over jou blog en nu over liesje
    haar nieuwe (toekomstige )naaimachine... stel ik mij ook kandidaat voor
    die prachtige wanten...
    nog veel naaiplezier, haakplezier, breiplezier, enz.....want aan jou
    actie komt geen einde....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goeieavond, ik kom hier via via aanwaaien,
    en vermits ik een erg kouwelijke tante ben
    wil ik graag meedingen naar die mooie
    give-away van jou...
    Wat kan jij mooie dingen maken!
    Ikzelf heb geen blog maar kom regelmatig
    eens lezen en kijken naar je nieuwe creaties.
    groetjes van een koukleum
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook ik kom hier voor het eerst kijken, komt zeker door Link your stuff van Annemarie, mooie handwarmers, ik doe graag mee aan je give away.
    Hartelijke groet, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...