Pagina's

zaterdag 6 februari 2010

Nog 20 te gaan...

Patchwork en quilten behoren al langer tot mijn interesses, maar omdat ik de voorbije 5 jaar vooral gescrapt heb en kleding genaaid, kwam patchworken er niet van. Vorig jaar begonnen een paar mensen uit mijn omgeving te patchworken en ik kon het ook niet meer bedwingen. Ik zocht een idee in één van mijn boeken en het werd een 'Ganzenvlucht model', maar wel in een mini versie!
In mijn stoffenvoorraad zocht ik stofjes in roze, rood en bruin: 75 lapjes van 5x3cm en 150 lapjes van 3x3cm.
Maar ja, iets in één keer afmaken en dan pas aan iets anders beginnen, dat staat niet in mijn woordenboek.
Dus nu zijn we een half jaar verder en ik moet nog 20 lapjes naaien! Ik heb ze wel met de hand genaaid...

3 opmerkingen:

  1. Wauw wat heb jij een geduld! Heb me zelf ook ooit aan dat werk gezet en
    weet dus wat het inhoudt. Niks voor mij, naai- of breiwerk (welk haken).
    Laat je ook als hij af is het resultaat zien aub?
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd wat het eindresultaat gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kleuren, ben benieuwd naar het eindresultaat. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...