Pagina's

zondag 19 december 2010

Nog 5 dagen...

Ieder jaar ben ik weer verbaasd dat het jaar zo vlug voorbij vliegt! Nog 5 dagen en
het is weeral Kerstmis. Sinds dit jaar kennen we ook een beetje 'examenstress', het is te zeggen, Ian had deze week en heeft volgende week een hele hoop grote toetsen. En dat moet ik toch wat mee opvolgen...

Zondag hebben we onze kertsboom versierd, dit jaar staat hij op een tafeltje wegens
'babydeugenieterij'. Minoes, onze rosse viervoeter vindt het heel gezellig onder de boom.

Woensdag kwam Tante Annie even langs, ze is heel speciaal voor mij! Ze is de basis
voor al mijn creativiteit. Ze leerde me breien, naaien, haken, kantklossen en zoveel meer. Ze had voor Nienke warme sokken gebreid en voor Ian en Jente, speculaas gebakken!

Deze 'Noorse sokken' van Tante Annie komen momenteel goed van pas!
Heel voorzichtig reed ik gisteren naar Oeselgem, waar Sissy van 'Mas Animal Collector Bears' een opendeurweekend hield. Haar werkkamer staat vol met muizen, ratten en andere beesten, heel mooi opgesteld. Haar nieuwste creatie, de kat, kon me erg bekoren! In het voorjaar wil ik nog een konijn en die kat bij haar komen maken.
Hier een voorproefje van 'de katten van Sissy'! 
Het bleef vandaag maar sneeuwen... De bomen en struiken in een prachtig wit kleed, alleen de vogels hebben het nu niet zo gemakkelijk, dus hing ik deze namiddag nog wat vetbollen in onze tuin.
Minoes komt deze dagen amper buiten. Haar favoriete plekje is op de verwarming of onder de Kerstboom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...