Pagina's

dinsdag 5 april 2011

Vanalles en ... nog wat!

Vorige week was het hier een 'zieken' huis! Het begon dinsdag met Jente die had buikgriep maar kon woensdag terug naar school. Nienke had veel snot en een hoest. Midden van de week kreeg ook ik véél snot! En op vrijdag was vake aan de beurt met een volgende buikgriep aanval. Hij had het goed te pakken! Maar zondagmiddag was het grootste leed al weer voorbij en werd hij daarna verder geplaagd door véél snot.
Maandagmorgen, eindelijk al kleine beestjes buiten? Neen, Jente was hervallen, een nieuwe buikgriepaanval. Vandaag is iedereen terug op post en kan mijn normale leventje weer van start gaan.
Tussen mijn snot door heb ik vorige week lapjes genaaid voor de poezenquilt, een beetje verder gewerkt aan Nienke's ajourvestje dat spijtig genoeg niet vanzelf afgeraakt!
En uitnodigingen gemaakt voor onze zus haar eerste verjaardagsfeest.
En... ik heb gewonnen met een give-away van Creationwest, een leuke en mooie ketting! Hoera en bedankt.

3 opmerkingen:

  1. Vervelend dat je zieken gehad hebt, je werkjes zien er prachtig uit, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wawh, das de moeite bij u thuis, laten we hopen dat de vakantie wat rust zal brengen!
    je hebt wel hard gewerkt!! lieve groetjes, Mabibilou

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En, lap, vandaag weer een slachtoffer. Portie buikgriep voor Ian...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...