Pagina's

woensdag 6 april 2011

Verleiding en voorbereiding!

Onze Nienke wordt zondag 1 jaar.
Wat is dat jaar voorbij gevlogen!
Een kadootje daar heb ik al voor gezorgd, gekocht bij Kidsdinge een toffe webwinkel voor hippe kids. Maar je kan er je aankopen ook zelf afhalen, en dat deed ik deze morgen.
Nu is het verpakt, zondag gaat het open.
Daarna nog even boodschappen doen bij Albert Hein in Brasschaat. Onze meid wou niet blijven zitten in het stoeltje van de kar, daarom zette ik haar dan maar in de kar, dat was al iets veiliger al ik moest haar wel blijven vast houden.
En ik liet mij verleiden...
Thuis gekomen zat mijn bestelling van Jookies in de bus. Een stukje stof voor mijn poezenquilt en 5 verroeste hartjes! Ik had wel gaatjes verwacht in die hartjes, maar die zal ik er nog op de een of andere manier in moeten maken. Dan kan ik ze gebruiken als hangertje voor mijn konijn of muizen.

2 opmerkingen:

  1. Wauwww wat gaat de tijd snel, word ze alweer 1 jaar. Alvast gefeliciteerd en een super fijne dag zondag, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wanneer ik dit schrijf is het zondag dus:
    EEN ZEER GELUKKIGE VERJAARDAG NIENKE!!! En ook proficiat mama... want een jaar geleden deed jij weer al het werk en zette je een mooie dochter op de wereld!
    Ik schenk je daarom vandaag ook een kopje thee...kijk maar op mijn blog..hihihihi..
    Grtjs Patrice

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...