Pagina's

vrijdag 17 juni 2011

Lampionnenjurk en eerste schoentjes

Elke keer als ik in een kinderwinkel ben en naar de jurkjes en rokjes kijk, denk ik dat kan ik ook.
Dus koop ik niets! Maar dan moet je natuurlijk wel zelf aan de slag.
Zaterdag waren we uitgenodigd op een verjaardagsfeest, een goede reden om Nienke nog eens in het nieuw te zetten...
De stof kocht ik op Creativa in Brussel en het patroon komt uit de Knippie april/mei van dit jaar.
Ik heb me ook eens aan smock gewaagd, niet zo moeilijk wel veel geprul! De polosluiting achteraan was niet zo makkelijk, omdat er zeer weinig stof voorzien was om het te maken. Met wat ervaring en vooral veel kalmte is het in orde gekomen!!!
Onze Nienke kan ondertussen al flink stappen en heeft haar eerste paar schoentjes gekregen. Wat ik niet van mezelf verwacht had, het zijn roze laqué kickers geworden. Duuuuuur, maar kei schattig!

3 opmerkingen:

  1. je kleedje is ooo zo mooi en dan die schoentjes zijn het wel waard ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. U kleedje is geweldig, groot gelijk dat kan jij ook :0)
    En die schoentjes daar zou ik ook voor smelten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat jurkje... dat is om te smullen, echt waar!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...