Pagina's

woensdag 18 april 2012

Leuke vondsten...

Bij een sluiting van een kinderwinkel vond ik toevallig deze kinderpaspop buste. Het is een paspop voor maatje 62-68. Perfect geschikt voor Nienke haar eerste jurken op te etaleren, maar zonder kleertjes vind ik deze paspop ook heel decoratief!
Deze rode emaille kookpot kocht ik bij Appie, meneer Ullizee moest hiervoor een omweg maken, maar ik ben er wel heel blij mee. Soep en stampot smaken nog beter uit deze leuke pot!
Bij 'Opnieuw & co' kocht ik 4 retro tassen en een wit emaille vergiet!
Tijdens het Paasweekend logeerden we met ons gezin in Zeeland, nabij 'Neeltje Jans'. We maakten een uitstap naar Zierkzee en daar vond ik in een antiekwinkel deze huisnummer.
Omdat we van de stad een berisping hadden gekregen omdat er geen huisnummer aan onze deur hing, waren we nog op zoek... Probleem weeral opgelost!

2 opmerkingen:

  1. Leuke vondsten! En voortaan zal iedereen duidelijk zien waar nr 34 is (voor als ze het nog niet wisten hihi).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey!

    Wat een leuke blog heb je:)
    Ik kwam heel toevallig op jouw site omdat ik op zoek ben naar exact dezelfde rode kookpot als diegene die jij hebt gevonden. Heb jij enig idee waar ik daar nog aan kan geraken? Ben er al zo lang naar op zoek. Het zou heel fijn zijn om wat van je te horen.

    Groetje,

    Lise Leppens
    0470038302

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...