Pagina's

donderdag 26 april 2012

't Schoon Goed!

Luxe uit de Kringwinkel...
Ik word er altijd zo happy van, wanneer ik iets leuks vind in een kringloopwinkel! En je steunt er ook een sociaal tewerkstellingsproject mee.
Ik was deze middag in de stad voor 'de designer days van Simple Kids' en daarna liep ik even een kringwinkel binnen, met dit resultaat...
Een leuk bord om cupcakejes op te serveren, een melkkannetje 'handpainted in Portugal' en een emailen kookpot uit grootmoeders tijd. Mijn grootmoeder had een oranjerode kookpot waarin ze lekker konijn kon klaar maken!
Een rokjespatroon lag er wat verloren bij, dus dat ging ook mee.
En nog wat boeken... eentje om weer cadeau te doen!

3 opmerkingen:

  1. super hé ! ik snuffel ook graag rond in de kringloopwinkels...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he, als je met zulke geweldige vondsten thuis komt!! Daar wordt je altijd zo blij van...!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...