Pagina's

zondag 6 mei 2012

Een fijne dag...

Een bezoekje aan 'Het open Europese Quiltkampioenschap' in Veldhoven stond al lang gepland in mijn agenda. Voorbije donderdag was het zover en ging ik op pad.
De tentoonstelling was overweldigend, zoveel quilts! Deze sprongen voor mij in het oog...


Deze laatste van Dorien Weijtmans kreeg een award van Quiltmania.
Ik zag enkele interessante mensen zoals Dorry van Quilt it & Dotty, Jeanneke van de huisjesquilt, Reiko Kato en Barbara Chainey.
Van deze Barbara Chainey kocht ik toevallig enkele maanden geleden een quiltboek in de kringwinkel, fijn om haar dan ook eens te ontmoeten.
Reiko Kato, bekend om haar geappliceerde huisjes en veel meer.

Ook het snuisteren in de quiltkraampjes was erg leuk!
Ik kocht het boek 'Scrap Quilts (mania)' van Linda Koenig, een nieuwe uitgave van Quiltmania. Er staan leuke ideeën in en de schrijfster vertelt haar levensverhaal! Over hoe patchwork en quilten plots haar pad kruisten en niet meer verlieten...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...