Pagina's

dinsdag 3 juli 2012

Update...

Het is alweer zomervakantie!
In juni was het erg druk en had ik geen tijd voor blogberichtjes...
Onze jongens deden het goed op school. Ian mag naar het vijfde en Jente gaat tot onze grote verbazing naar een 'sterke' projectklas! Zo mag hij volgend jaar elke week gaan zwemmen, boodschappen doen en koken.
Eind juni krijgen de juffen altijd een geschenk als bedanking voor hun inzet, het voorbije schooljaar...
En dit jaar maakte ik het zelf!
Voor de juf van Jente bakte ik koekjes, amandelsterren, die verpakte ik in een leuke zinken koekendoos!
Voor Ian zijn 2 juffen naaide ik een stitchery schooltje!
Om een oud en versleten effect te verkrijgen, stak ik het baalkatoen in hete zwarte thee.

Het naaiwerk.
En helemaal afgewerkt zag het er zo uit.

De juffen waren tevreden!
Ondertussen heb ik nog 22 huisjes afgewerkt!
Huisje 100!
De andere huisjes...
En Nienke viel ook in de prijzen...
Ze kreeg een 'antiek' poppenhuisje van Ficher Price waarmee ze leuk speelt.
Mijn nicht maakte voor Nienke's pop een mooi patchworkdekentje met wikkeldoek!
In juni gaf ik mijn eerste 'juwelenworkshop' op een verjaardagsfeestje van een 12-jarige! We maakten een ketting en oorbellen.
Hier zie je de oorbellen.
De koe in kruisjessteek is bijna helemaal klaar...
Tot zover de update!

1 opmerking:

  1. Amai, je hebt weer hard gewerkt!
    En wat worden de kids al groot hè.

    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...