Pagina's

dinsdag 19 mei 2015

Tuinieren...

Laatst waren we een voormiddag op 'de tuindagen van Beervelde'!
Een tiental jaar geleden waren we daar ook al eens geweest en ik had er zo'n fijne herinneringen aan dat ik nog eens graag terug wou gaan.
We konden maar een paar uurtjes blijven, omdat ik nog naar de 'mamaverwendag' bij Nienke op school moest gaan.
Samen met meneer Ullizee genoot ik van de sfeer en een zalig zonnetje. Na een kleine zoektocht konden we ook genieten van een lekkere koffie met een stukje Brownie...
Ik kocht enkele plantjes : koriander, rucola en een speciaal plantje Nagelkruid.
We vonden ook een nieuwe 'oude' huisnummer bij Jan Huyge in de ton en 3 handdoeken.
Enkele sfeerbeelden van een fijne uitstap...








In onze nieuwe tuin is ook heel wat te doen! Eigenlijk leek het eind oktober 2014 veel meer op een bos, dan op een tuin. We hebben al heel fijn gewerkt, maar zijn nog wel een paar jaartjes zoet.
Deze tuinbewoners kregen onlangs een vernieuwingsbeurt...

Ook alweer 10 jaar geleden volgde ik enkele workshops bij Beatrijs, wilgentenen vlechten. Dit dametje kreeg een nieuwe rok met wilgentenen uit onze oude tuin. En omdat we zooooovééééél mos in onze gazon hadden, kon ik ook een poes maken uit mos. Voordien was ze ook uit wilgentenen gemaakt!
Deze haan kocht ik ooit in een tuincentrum, maar met wat salimtakken kon ik hem een nieuw leven geven. Graag bericht ik later nog wel eens over onze tuin...

1 opmerking:

  1. Wat vind ik dat dametje en poes en jullie tuin enig!! Knap gemaakt joh.
    Jullie hebben heerlijk genoten daar op die tuindagen. Je doet ook altijd ideetjes op. Het moet nu alleen eens wat warmer worden, vind je niet? Groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...