Pagina's

maandag 29 mei 2017

Ochtendwandeling...

Deze ochtend, na de 'kinderen-klaar-maken-voor-school-rush', werd het nog eens tijd voor een wandeling met onze viervoeter Tina!
Tina is steeds super enthousiast... en ik vond het ook wel fijn om in de ochtendkoelte even van wat rust te genieten.
Onderweg kwam ik een prachtig veldje tegen met wilde klaprozen, zo mooi...
Mijn quilts zijn weeral een week terug thuis... ik werd bij het afhalen blij verrast door een geschenkje!
Uit een grote mand, mocht ik een stoffen pakketje kiezen. Het werden Japanse stofjes, om misschien op te borduren.
Eindelijk heb ik ook terug wat meer zin in kleding naaien... en maar goed ook want ik moet nog wel wat afwerken en repareren!
Die zin is er gekomen doordat ik vorige week 3 jonge mama's op bezoek had, twee van hen hadden wat hulp nodig om hun naaimachine die ze al een poos in de doos hadden staan, maar nog niet gebruikt, eindelijk eens te gaan gebruiken.

Zo ging ik donderdag ook even mee naar het stoffenspektakel in Antwerpen en hoewel ik niet echt iets nodig had, kon ik het toch niet laten om wat te kopen.
Een paneel in tricot voor een jurk voor Nienke, 4 rolletjes met telkens 50 cm katoen en 3 patronen van Compagnie M!

Dit jurkje is af geraakt...
De top van mijn Christmas Fun is klaar...
Nu nog quilten... en dan zal het hopelijk wel klaar zijn tegen de volgende kerst.

En ik heb ook nog 2 rijen klaar van mijn machinale quilt 'Quilt Fun'.



Deze quilt gaat wel veel trager vooruit dan gehoopt... maar ja dat komt ervan als je met 100 dingen tegelijk bezig bent!
Oh ja, ik heb mezelf ook nog eens verplicht om in een boek te lezen..
Ik lees momenteel het nieuwste boek van de Turkse schrijfster Elif Shafak 'Drie dochters van Eva'. Bijna ben ik halfweg en het leest super vlot door de korte hoofdstukken.
Echt een fijn boek, een aanrader!

3 opmerkingen:

  1. muriel blumauer30 mei 2017 om 00:11

    Natascha, je bent echt een super creatieve, lieve duizendpoot! .....met een heel leuke blog!!! Tot volgende week.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldig voorbeeld en geweldige hulp voor beginnende mama's ��

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi is dat hè, zo'n veld met wilde bloemen. Echt genieten.
    Je had heel wat onderhanden en volgens mij ben je ook superhandig!
    Heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...