Pagina's

donderdag 1 januari 2009

Happy New Year!

1 januari 2009, een nieuw jaar is weeral begonnen, het oude hebben we achter ons gelaten.
Gisteren was het een drukke, maar super leuke dag. 's Morgens ontbijt met de
overburen. Pim, Anna, Nastia en Oceane waren voor enkele dagen terug in België. Ze wonen momenteel in Moskou, maar kwamen voor nieuwjaar terug naar hun huis dat momenteel even leeg stond. Omdat ze niet veel tijd hadden, maar toch graag even op bezoek kwamen, vonden we het een uitstekend idee om samen te onbijten.
Daarna begonnen de voorbereidingen voor het feest van de avond, nog even naar de winkel, daar was het echt wel druk. Gelukkig had ik dinsdag al de meeste inkopen gedaan.
In de namiddag kwam de buurvrouw, Inneke even helpen met de hapjes.
Om 18u ging het feest van start. Het werd heel gezellig.
Om 24u buiten kijken naar het vuurwerk en daarna nog een spelletje 'Trivial Pursuit'.
Zo het jaar is goed gestart, wat zal het ons weer brengen.
Dit jaar wordt ik 35 jaar, niet echt een leeftijd om naar uit te kijken. Maar voor de rest zal het zijn gangetje wel gaan. Ik sluit af met mijn Beste wensen, een goede gezondheid en een heel creatief jaar voor iedereen die dit leest.

2 opmerkingen:

  1. Lieve Natascha, ik wens je een nieuw jaar vol geluk en vreugde, een
    goede gezondheid en veel creatief plezier. Enne, 35 worden valt best
    wel mee, hoor. Zelfs 40 is prima, geloof me maar. Een prachtig jaar
    gewenst voor jou en je familie !
    vele groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. voor jou ook een heel gelukkig 2009 !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...