Pagina's

vrijdag 2 januari 2009

Wat ik nog niet verteld heb...

Begin oktober 2008, het lijkt al zo lang geleden, ging ik op weekend, op scrapweekend. Met heel wat andere scrapfanaten van vrijdagavond tot zondagmiddag scrappen, kletsen, eten, foto's maken en elkaars productiviteit bewonderen.
Een van de verschillende groepsfoto's van zaterdagmorgen.
Tijdens dit weekend werd er ook beslist om de scrapblog Artnoevoo nieuw leven in te blazen.
'Le Nouveau Art Noevoo est arrivé!' En zo geschiedde, een nieuw verhaal begon. Volgende personen behoren tot het Artnoevoo Team : Daphné, Inge, Veerle, Lien en ik.
Iedere week komen er leuke rubrieken aan bod. Omdat ik tijdens het scrapweekend lekkere gerechtjes had meegebracht, kreeg ik een kookrubriek bij Artnoevoo.
Het loont zeker de moeite eens te kijken bij deze blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...