Pagina's

zaterdag 8 januari 2011

Ganzenvlucht

Voor wie zich afvraagt hoe het met mijn miniquilt vergaat, wel...

Vorige zomer werden de laatste lapjes en repels genaaid. Deze week begon ik eindelijk aan het quilten. Eerst een quilttekening overgenomen, daarna het volumevlies tussen de voor- en achterkant gestoken en alles vastgedriegd. Als laatste komt dan het echte quilten. Ik vind dat nog niet zo gemakkelijk en kan vaak maar één steekje tegelijk naaien. De achterkant van de naald is ook al enkele keren in mijn wijsvinger beland hoewel ik een vingerhoed draag, maar die zit dan op m'n middelvinger.
Maar ja, het is toch verslavend hoor, hoe dichter je bij het eindresultaat komt. Want ja ik begin al te denken over een nieuwe quilt, misschien nu wel machinaal!

2 opmerkingen:

  1. dat ziet er best leuk uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit al, maar lijkt me ontzettend veel werk. Knap hoor! Ik heb daar nooit het geduld voor.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...