Pagina's

maandag 14 maart 2011

Jurk met rendieren print.

Nienke haar laatste nieuwe jurk, die ik voor Kerstmis had voorzien, is eindelijk af. Twee maanden geleden zou het nog te groot geweest zijn, maar nu past de jurk perfect.
Het is wel een lang model! Het patroon komt uit een knippieBaby van 2008.
Ik wou de zakjes eerst in dezelfde stof maken, maar met een rode satijnen bias er rond, later kreeg ik deze ingeving.
De rode stof met witte stip is eigenlijk een patchworkstofje, ik vond dat het jurkje zo veel vrolijker werd.
Gisteren hebben we volop genoten van onze kleine meid, helemaal in het nieuw!

4 opmerkingen:

  1. Wat een schattig jurkje en wat een leuke lieve foto's, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel schattig!!! Bedankt om mijn blog te volgen. Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat 'n dotje van'n dochter heb je!
    "Appie" zo noemen wij de Albert Heijn, daar verkopen ze de eierdopjes voor 0,99 euro per stuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige jurk en wat een schattig meisje in de jurk! Heel mooi met die rendieren en de kleurcombinatie is schitterend.
    Een hele fijne week,
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...