Pagina's

donderdag 3 maart 2011

Leuke dingen...

...van het leven!
Een uitgesteld verjaardagscadeau van mijn favoriete tante dat ik vorige week woensdag kreeg. Ik hou erg van de helleborus en deze kleur had ik nog niet!
Nieuwe tuinlaarzen die ik heb gevonden in het tuincentrum van Laura Asley garden.
 
Een koopje uit de tweedehandswinkel.
Martha die ik afgewerkt heb. Het kleedje is ook zelf gemaakt en het kantje onderaan met de hand er op genaaid!
En ik heb van Enny een award gekregen! Ik geef deze blog door aan 3 andere bloggers.
Mabibilou
Spikkel en stip
Sugarsweetstuff by miss bee

1 opmerking:

  1. Wauw wauw wauw en nog eens wauw wat is ze mooi geworden! En haar kleedje ook hoor...
    Prachtig werk zene.

    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...