Pagina's

dinsdag 20 september 2011

Na de stilte...

gaan we er nog eens aan beginnen en laten de zomerstop voorgoed achter ons.
De 2 jongens zijn goed gestart in hun nieuwe klas, maar thuis moet ik nog wat meer ritme krijgen.
Met Nienke aan mijn zijde is het soms wat moeilijker om alles rond te krijgen. Ze wil veel met mij mee doen en zelf doen. Momenteel kijkt ze heel graag in boekjes, vooral de dieren zijn heel leuk.
Drukke dagen, geen tijd voor mijn blog!
De laatste week ben ik vlijtig aan het naaien aan 'Christmas Fun', deel 6 is reeds toegekomen, maar ik heb er nog maar 2 gemaakt.
Hier zie je het tweede lapje "Mr. Snowman".
Sinds dit jaar had Ian een zakje nodig voor zijn boterhammendoos. Ik gebruikte het patroon van MADE. De uiltjesstof kocht ik vorig jaar in Arhus, Denemarken.

1 opmerking:

  1. Het ritme komt vanzelf wel weer. Je blok ziet er leuk uit! Ik ben dol op sneeuwmannen :o)

    Ellen
    http://elliesquiltplace.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...