Pagina's

dinsdag 11 februari 2014

40!

Vandaag heb ik het magische cijfer 40 bereikt, ja zolang ben ik nu al op aarde...
Jarig zijn, een dag vol verwennerij.
Het begon al goed met drie zoentjes van Mr. Ullizee en kusjes en gelukwensen van onze drie spruiten.
Daarna mocht ik een cadeautje open doen, een kookboek 'Mijn pure keuken van Pascale Naessens'. Bij haar heb ik onlangs inspiratie gevonden om gezonder te eten met ons hele gezin.
Vorige week kwam er met de post ook al een verrassing van Mr. Ullizee en nog wel van 'La fille d'O' uit Gent...
Nadat onze drie spruiten de deur uit waren, werd er even opgeruimd en afgewassen in de keuken, die stond nog erg overhoop na mijn kook-en bakkunsten van gisteren. Ik had namelijk cupcakjes gebakken om vandaag mee te trakteren bij de patchgroep.
 En dan eindelijk naar de patchgroep!

Tot mijn verbazing was er nog iemand speciaal komen opdagen, de dochter van één van onze oudste leden was ook gekomen, met wie ik een leuk contact heb. Ze maakt momenteel super mooie blokken voor haar 'Sarah Morellquilt', echt heel mooi!
En dan begon de verwennerij...
Ik kreeg van iedereen potjes met stofjes, speciaal voor mijn huisjes. En ook mooie kaarten en nog veel meer!!!
Zoveel cadeautjes heb ik nog nooit gekregen... Echt super, heel erg bedankt iedereen!
Na het avondeten en het oudercontact van Jente tijd voor een stukje taart met 40 kaarsjes...
Dit was het verslag van een super fijne dag!
















5 opmerkingen:

  1. Hieperdepiep! Van harte gefeliciteerd! Wat heb je leuke cadeautjes gekregen, vooral de potten met stofjes. Van stofjes kan je nooit genoeg hebben. Dat het mooie huisjes mogen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag nog
    Kan zien , dat je een hele leuke dag heb t gehad
    Lekker nagenieten
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat ben jij heerlijk verwend! Ik wens je een prachtig nieuw levensjaar toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hartelijke felicitatie van mij uit Noord Holland. Ik zag ineens je voetjes bij mijn volgsters! Leuk. Je kinderen hebben je verjaardag uitbundig meegevierd en gesnoept, zo te zien. Veertig jaar, een mijlpaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte proficiat met je verjaardag! Zo te zien was het een supergezellige dag enne... tram 4 is nog zo slecht niet, hoor! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...