Pagina's

maandag 10 februari 2014

Winterslaapje!

Ik zelf heb niet echt stil gezeten, maar mijn blog deed een winterslaapje...
In de kerstvakantie en daarna heb ik heel veel genaaid aan mijn huisjesquilt en hij is nog steeds niet klaar...
Er zijn nu 180 huisjes af en mijn doel is om er nu telkens 15 per maand te naaien, zodat ik in oktober klaar ben met dit onmogelijke project!!! Nog even doorbijten dus, en ik wil zo graag andere projecten starten.
Dit zijn mijn huisjes van januari.



Er werd ook nog wat gebreid aan een rood truitje voor Nienke. De laaste mouw is nu aan de beurt.
Van al die bouwwerkzaamheden word ik zeker niet jonger, morgen laat ik tram '3' voor wat hij is en neem ik voortaan tram '4'!
Twee dames van mijn naaiatelier organiseerden zaterdag een fijne winteravond speciaal voor mijn verjaardag met allerlei lekkers, fijn gezelschap en een gezellige sfeer. Ik werd ook nog verwend met leuke geschenken. Bedankt iedereen voor de super fijne avond.
Onze Nienke kreeg ook nog speciaal bezoek, Ollie de klasknuffel mocht een lang weekend mee naar huis. En we brachten met ons allen een bezoek aan de kinderboerderij van Brasschaat...
Zo, hopelijk is de winterslaap voorbij en komen er terug wat meer berichtjes...



4 opmerkingen:

  1. Welkom terug! De huisjes worden mooi zeg, ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Wij hadden hier laatst de klassenknuffel mee, hij lag bijna het hele weekend in het poppenbedje, het arme beest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ppfff, dan ben je nog wel even bezig met je quiltdeken
    Wat een werk zeg
    maar mooi word ie vast en zeker
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie quilt, echt heerlijk huiselijk en knus. En een gelukkige 40ste verjaardag hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van Harte gefeliciteerd met je kroonjaar
    Zal m0oi worden je huisjes quilt
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...