Pagina's

donderdag 4 oktober 2012

Alweer oktober...


Weer een lange blogpauze...
De zomer en september zijn voorbij, de passieflora doet nog een laatste keer een bloemknop open.
Voor het eerst bracht ik een bezoek aan ' Carrefour Européen du Patchwork' in Saint-Marie-aux-Mines. En bijzonder gezellig stadje waar voorheen ook 'Amish People' leefden en die later naar de Verenigde Staten zijn vertrokken, waar ze naar mijn smaak zeer bijzondere quilts maakten en dat nog steeds doen.
Enkele foto's:
De Australische quilts vond ik ook heel mooi.
De eerste dag bezochten we zoveel mogelijk tentoonstellingen en de tweede dag kwamen de winkels aan de beurt. Er leek geen einde te komen aan al die mooie patronen, stofjes, boeken en nieuwe ideeën en technieken!

Dit boek 'Sewing Dreams' van Quilt House kocht ik mij.
Er staan erg leuke projecten in ontworpen door 2 Spaanse dames.

Terug thuis heb ik de huisjes die ik afgelopen tijd naaide, gefotografeerd. Ik moet toegeven dat de opbrengst wat mager is en mijn achterstand nog wat groter...
Een 2 jaren plan dus, maar ik ben toch al heel blij met het resultaat!
Drie rijen met telkens 17 huisjes aan elkaar genaaid, dat mag toch al gezien worden...
Dit zijn de laatste 19!
En waar ben ik nu ook aan begonnen?
Een nieuw gratis project 'Winter in Blogland'!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...