Pagina's

maandag 15 oktober 2012

Nellie en Cézar...

Of deze twee schattige muizen me vandaag kunnen opvrolijken? Ik denk het niet!
Gewoon verschrikkelijk te weten dat Antwerpen na 10 jaar van verandering naar een hippe, moderne en aangename stad nu in handen komt van een verzuurde partij, die alleen maar tegen alles is en België alleen maar wil splitsen. De Wever is helemaal niet geïnteresseerd in Antwerpen, hij wil alleen de baas worden van Vlaanderen!
Ik ben echt triest, maar je bent zo machteloos. Ik hoop dat er toch wat verzet komt, ik hang alvast een zwarte vlag buiten!!!
Nog even over Nellie en Cézar, die zitten hier al enkele maanden gezellig op de kast! Ze hebben het hier naar hun zin. Ik moest ze alleen nog een beetje afwerken, knoopjes op hun buik naaien...
Nu dat gedaan is, kan ik ze ook even tonen aan jullie...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...