Pagina's

donderdag 14 januari 2010

December 2009

Gisteren was het nog eens een Photoshopdagje! Eerst nam ik mijn blog onder handen voor een complete restyling.
Ik liep er al langer mee in mijn hoofd, een nieuwe banner, andere kleuren,... En bij Audrey Neal ondekte ik een leuk scrapidee. Voor elke maand van het jaar een overzicht scrappen aan de hand van 12 foto's. Omdat ik voor januari nog niet genoeg foto's bezat, scrapte ik nog een decemberoverzicht!
Ik gebruikte een template van Audrey Neal als basis voor deze layout. Het digitale materiaal komt van een gratis kit van Design House Digital!

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het een heel geslaagde restyling van je blog!
    En de layout is ook heel leuk, zo heb je veel foto's gescrapt in 1x en
    een mooi overzicht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful!!! This looks fantastic! Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk, ik hou ook heel erg van scrappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi die layout. Ik ben ook van plan om iedere maand een layout te
    maken over wat ik heb gedaan, denk dat dat een mooie herinnering is voor
    later, want er zijn altijd zoveel kleine maar waardevolle dingen die we
    na een tijdje alweer vergeten zijn. Ik kijk al uit naar de volgende
    maanden om je layouts te zien !!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...