Pagina's

zaterdag 9 januari 2010

Material Obsession

Er lag een verrassend leuk cadeau voor mij onder de Kerstboom! Een boek, dat kan mij altijd wel bekoren, een roman of een creatief boek. De titel was ' Moderne quiltontwerpen' van Kathy Doughty en Sarah Fielke.
Deze twee Australische ontwerpsters hebben een hele eigen en moderne kijk op het patchwork en quilten. Ze maken zowel traditionele quilts als moderne.
Ik voel me vooral erg aangesproken door die moderne quilts. Hun kleurkeuze is heel vrolijk en speels! Volgens Kaffe Fassett die een voorwoord schreef voor dit boek, vind je een beeld van het Australische landschap terug in hun werk in de vormen en kleuren.
Deze dames hebben een populaire patchworkwinkel in Australië 'Material Obsession'.

2 opmerkingen:

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...