Pagina's

zaterdag 30 januari 2010

Een nieuwe muis in wording...

Momenteel volg ik een workshop van 4 lessen om een muis in mohairstof te maken met scharnieren. Ik had al eerder zelf zo'n muis gemaakt, maar ik vond dat ik nog wat tekort schoot bij de afwerking en 'final touch'. Dus vind ik het nu wel super interessant om het nog eens heel goed stap voor stap te leren. De lesgeefster (Mas' animal collector bears) heeft geen website of blog, maar staat wel regelmatig op beren- en hobbybeurzen.
Ik heb nu alle stukjes uitgeknipt en aan elkaar genaaid. Tijdens de volgende les, worden de delen met scharnieren aan elkaar gezet en gevuld.
Tijdens de laatste les komt de afwerking aan de beurt zodat deze muizen een antieke 'vintagelook' krijgen. Ik kijk vooral uit naar deze laatste les.

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk lijkt die te worden. Veel plezier er mee, en ik ben ook al benieuwd naar het resultaat !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, ik ben al benieuwd hoe ze gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...