Pagina's

dinsdag 8 januari 2013

This bell will ring...

when you take me in your arms and hold me...
Nog eens een project afgewerkt met mijn naaimachine! Een rok met mooie print van Rob Ryan, een Brits designer. Ik kocht de stof met het patroon ineens opgeprint bij Clothkit. Maar ik vond het toch niet zo evident om het te maken, dat zal wel aan mezelf liggen maar toch...
Geef mij maar het patroon op papier!
De rok was al af in december voor de jaarlijkse kwis bij onze zoon op school en ik droeg hem ook die avond. Maar hij hing achteraan zeker 1,5 cm langer dan vooraan, dus moest er nog iets aan gebeuren. Haast en spoed...
Nu is hij helemaal klaar en ben ik tevreden!

1 opmerking:

  1. Leuke rok!!!! En dat van haast en spoed is heel bekend, vooral als ik iets van kleding maak.
    Grtjs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...