Pagina's

donderdag 17 januari 2013

Uit de boekenkast (2)

Vorig jaar kocht ik een nieuw Nederlands tijdschrift 'Daphne's Diary', daarin las ik een artikel van Karina Schaapman over haar muizenhuis. Ik raakte meteen in de ban en ging opzoek naar haar boek 'Het Muizenhuis - Sam & Julia'.
 
Het is gewoon ongeloofelijk hoe dat grote muizenhuis is gemaakt, die afwerking, de kleine details, alles lijkt zo echt. Je kan het bezichtigen in de openbare bibliotheek van Amsterdam. Dat lijkt me wel zeker de moeite waard.
Het verhaal van Sam en Julia is leuk, maar de afbeeldingen van al die kamertjes is echt geweldig. Onlangs zag ik bij ons in een supermarkt de twee muizen ook te koop samen met enkele andere leuke spullen van het Muizenhuis...
Haar tweede boek heb ik sinds het verschijnen in september ook in mijn bezit!

2 opmerkingen:

  1. Het lijkt mij geweldig het huis nog eens in het echt te zien! Ik ben fan van het eerste boek en die muizenspulletjes, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...